alla <3 dag

2011-02-14 | 18:05:29 | Personligt


jag i Los Angeles, vill ha värme nu, nu!!!!


snacka om att jag var rädd igår, jag borde inte läsa en massa bullshit även om jag inte tror på det så blir jag asrädd.


Jaha idag är det allahjärtansdag och jag får köpa mina egna blomjävlar desutom är jag är sjuk, askul liksom, har jobbat idag också och höll på att blåsa iväg på köpet tror jag är ännu sjukare nu tur då att jag ska vara ledig några dagar för ska bara ligga hemma och bli frisk och gotta mig i filmer och god mat och bli asfet sen när jag blir frisk ska jag ut och springa bort allt på en timme.

Förresten gillar inte Lady Gagas nya låt, efter tre timmar på jobb har redan jävlarna på radion spelat sönder den. Orka spela lady gagas låt tre gånger i timmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback