för att jag inte säger nej till listor

2011-02-04 | 19:03:19 | Listor

1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem var den sista du träffade? Elin
3. Hur lång är du? 162 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Erin Brockovic
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Kommer förbi senare till Lovisa
7. Vad är dagens planer? Dagen har ju redan gått
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad det handlar om, men jag brukar sms:a
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? sambos
10. När såg du senast din mamma? ser henne nu
11. Vilken ögonfärg har du? mörkblågråagröna
12. När vaknade du idag? klockan tio
13. Har du någon gång hittat en katt? nej
14. Vilken är din favoritplats? Har många men bl.a. New York och London
15. Vilken plats föredrar du minst? landskrona.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? i någon härlig storstad med en fin man
17. Vad skrämde dig som barn? spöken
18. Vem fick dig att skratta senast? minns inte.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? nej, kan aldrig bli för ung för att ha en vacker vinyl skiva, har några stycken men Patti Smith - Horses är min finaste ägodel.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? utan, helst.
22. Hur många kuddar har du i sängen? tre
23. Hur många landskap har du bott i? ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? nej, som tur är men har känt att jag viljat spy.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota
26. Är du social? när jag orkar och beroende på hur mycket alkohol jag har fått i mig.
27. Vilken är din favoritglass? Ben &JERRY
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? rymma
29. Tycker du om kinamat? det är gott, väldigt gott.
30. Tycker du om kaffe? eh nej, kaffedrinkar okej.
31. Vad dricker du till frukost? Juice
32. Sover du på någon särskild sida? ja
33. Kan du spela poker? nej, hjäp! Har försökt.
34. Tycker du om att mysa? ja.
35. Är du en beroendemänniska? något är man väl beroende av.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja elins mamma och någon mer vet jag att det är men har glömt (förlåt!)
37. Vill du ha barn? Maybe, I think so. Men inte på länge.
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska och lite franska speciellt om jag druckit lite för mycket då blir jag en jävel på franska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? ja haha och dett är faktiskt en jävligt rolig historia (Jenney en kompis jag var med mycket innan för några år sedan, kände en gubbe som jobbade som doktor nere vid stranden så jag visste vem han var också så en gång fick vi åka i hans gamla ambulas och vi låg där bak utan bälte och han körde assnabbt och vi bara åkte runder och försökte hålla fast oss och vi satt på båren och jag minns det så väl, vi skrattade så vi nästan dog, ja jag vet komiskt när man sitter i en ambulas men hittade inget bättre uttryck.)
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? jag spenderar helst pengar på mig själv.
42. Äger du dyra smycken? inte mer än tusenlappen
43. Har du någon gång testat narkotika? nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? mat
45. Vem är den roligaste människan du känner? åh, det är så många, speciellt alla jag träffade i Miami också, norskarna hahaha.
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett stort ärr på min arm efter att ha bränt mig på jobb.
47. Vad har du för ringsignal? något som Iphone erbjuder, vet inte vad den heter och orkar inte kolla.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? definera liten
49. Flirtar du mycket? ja men inte alltid med menningen.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen?
51. Kan du byta olja på bilen? jag har inte körkort ännu så nej.
52. Har du fått fortkörningsböter?
53. Vilken var den senaste bok du läste? harry potter
54. Läser du dagstidningen? inte ofta
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? hehehe ofast inte
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? gamla godingar
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? det var alltförlängesedan så jag minns inte
59. När var du i kyrkan senast? 1 Oktober på Johnnys begraving

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback