en lista

2011-02-09 | 10:00:00 | Listor

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Ja
Gnälla: ehhh ja, vem brukar inte?
Skrika: ofta, för ofta
Sova: finns inget bättre än att lägga sig och sova efter en lång aktiv dag
Ha ångest: för framtiden ja.
Drömma mardrömmar: i perioder kan jag drömma mardrömmer hela tiden.
Drömma sexdrömmar: tyvärr inte så ofta och om jag gör det är de alltid sex med personer låt mig bara säga som man inte vill ha sex med.
Klä dig i svart: Ofta, väldigt ofta. Borde bli mer färgglad.
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Har inte varit där på ett halvår, tagit studenten liksom!
Röka: nej, inte längre. Duktig jag är!
Ha sex: Har inte sådär jätteintressant sexliv nuförtiden inte ens i mina drömmar tyvärr som ni kunde läsa ovan.
Hata folk: nääääääe, ogilla kanske. orka hata? om det inte är jätteallvarligt som t.ex. att någon har kört över någon jag känner typ..
Lita på folk: Inte många.

VEM:
Saknar du:
Those who are in heaven.
Vill du slå: Ingen ljust nu.
Kysste dig sist: ja vem fan var det? tror de var någon engelsktyp i Miami som fick den äran.
Skrek du på sist: antagligen typ Charlie (min vovve) för att han är så olydig.
Vill du vara som: Mig själv.
Sårade dig sist: någon ond jäkel
Vill du bli galet full med: Barskolegänget!
Gjorde dig riktigt glad senast: Inte ens det minns jag, vad tragisk jag är!
Fick du sms från senast: Lovisa
Ringde dig senast: Pappa
Är snyggast på jorden: Det finns så många så det är totalt omöjligt att svara på den.

HAR DU:
Färgat håret: Många gånger, har varit blond, rödhårig, kastanjerödhårig, svart, blå, brunett
Några piercings: Öron & Navlen.
Egen dator: ja en.
Kysst någon: ja.
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon: nej
Varit kär: har jag väl, kanske inte riktigt kär dock.
Dumpat någon: ja.
Stulit någonting: nej, hehehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback