en liten lista för året 2010

2011-01-05 | 23:27:18 | Listor




1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja, blev utbildad bartender och tatuerade mig!
2. Höll du några av dina nyårslöften? ja, faktiskt :D
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej!:)
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5. Vilka länder besökte du? USA
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? åhja.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 2 November 2010 till 3 December 2010, det var de veckorna vi var i USA.
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag klarade bartenderutbildningen med bra betyg som var en intensiv kurs och mycket plugg, pluggade inget förän de sista två dagarna så jag är stolt över mig själv att jag lärde in så mycket på 2 dagar.
9. Största misstaget? .... precis som jag gjorde många bra saker finns de väl en del saker som inte var så misslyckade.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget allvarligt
11. Ditt bästa köp? Hela USA resan.
12. Vad spenderade du mest pengar på? resan, kläder och MAT i USA blev sjukt mycket pengar att äta ute varjedag.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, alla vänner och alla mina fina vänner från Miami
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? oj, ingen speciell.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? typ samma.
16. Vad önskar du att du gjort mer? spelat gitarr
17. Vad önskar du att du gjort mindre? brytt mig om vad andra tycker
18. Hur tillbringade du julen? Med familj
19. Blev du kär i år? jaaaa, blev jag faktiskt.
20. Favoritprogram på TV? How I met your mother och LOST!
21. Bästa boken du läste i år? Faithfull av Marianne Faithfull och Patti Smith - Just Kids
22. Största musikaliska upptäckten? mig själv hihihihi ;)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Vet inte vad
25. Något du önskade dig men inte fick? Samma här
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Tog de lungt eftersom de varit student dagen innan, firade med familj och vänner.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Pinup/rockchick
29. Vad fick dig att må bra? bra vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? ingen kille så, Katherine Moenning om jag bestämmer mig för att bli lesbisk haha ;)
31. Vem saknade du? fina vänner som inte sviker en och som står vid ens sida när folk är idioter!
32. De bästa nya människorna du träffat? Ebba, bästa människan jag träffat på länge <3 Finns ingen som förstår mig lika bra som hon, känns som vi känt varandra i minst 10 år. Annars alla från barskolan också, mina älskade favoriter, kan inte förstå hur man kan bli så bra vänner på så kort tid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback