lite nyårslöften

2011-01-01 | 23:26:39 | Musik

Nyårslöften:

Börja spela mer gitarr
satsa mer på musiken
flytta härifrån
sluta röka (försöka iallafall..)
bara umgås med folk som gör mig glad
ta körkort
strunta i vad alla andra tycker
Göra mer saker som gör mig glad och inte låta något hindra mig


NU: Ladies and gentlemens THE ROLLING STONES på SVT1


My men, Mick Jagger och Keith Richards



öhm, typ den bästa låten jag vet. Dock inte likt Rolling Stones andra låtar för detta är lite country i den men fan vad jag älskar den och förresten kan munspel vara något av de finaste instrumenten jag vet. Jag får en sån härlig känsla när jag lyssnar och kollar på den som inte går att beskriva, dock ska den spelas högt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback