När det blir varma sommardar kom ihåg mig då

2011-01-10 | 22:12:18 | Personligt



Idag har jag varit och sjungit hos min sångpedagog Annette, härligt att komma igång igen efter att ha varit i USA. Det behövdes fast jag har helt ont i öronen nu efter att ha tränat på en massa "Whistle notes" haha. Det är så skönt att träffa Anette och prata för hon står alltid på min sida, hon är bäst och hon sviker mig aldrig! Förresten blir det vårkonsert i Maj, så ska börja fundera ut någon låt. Temat är kärlek, Tips uppskattas!

Nu ikväll tittade jag på skräckfilmen Devil från 2010, en av de bättre skräckfilmer jag sett på länge. Väldigt spännande och läskig! Imorgon ska jag försöka få tag i körskoleböcker så att jag kan börja plugga teorin eftersom jag är ledig mycket från jobb nu så är det lika bra att passa på, och jag har ingen vidare lust att göra något annat i detta vädret ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback